Trīs brāļi no Latvijas izstrādājuši un sākuši starptautiskajā interneta veikalā "iTunes App Store" pārdot izklaidējošu spēli "iRabbit" ("iTrusis"), kur dažādas sarežģītības līmeņos jātiek galā ar truša barošanu. Viens no brāļiem, spēles izstrādātājiem, ir LU Datorikas fakultātes 4. kursa students Andris Knopkens.

Spēli izstrādājuši trīs brāļi - galvenais programmētājs bijis Andris, atbildīgs par spēles grafisko noformējumu bija Dāvis - Saldus 2.vidusskolas 9. klases skolnieks, savukārt, Viesturs, kas 2010. gadā absolvējis Latvijas Universitāti, iegūstot datortīklu administratora specialitāti, izstrādājis mūziku un skaņas. „Spēli veidojām apmēram gadu, sākām 2011. gada 15. augustā un pieejama AppStore tā bija 2012. gada 16. augustā, protams, pa vidu bija studijas un citi darbi, tādēļ reāli spēles veidošanas laiks bija mazāks. iOS spēli veidojām pirmo reizi, bet vispār spēles biju programmējis iepriekš. Arī priekš otrā kursa kvalifikācijas darbā programmēju galda spēles. "iRabbit" programmēta uz AGK (App Game Kit). Domāta dažāda vecuma cilvēkiem, jo tajā ir dažādu grūtību pakāpju līmeņi. Spēlē ar bultiņām jānorāda zaķim ceļš līdz kāpostam, pa ceļam savācot pēc iespējas vairāk burkānu, grūtākos līmeņos parādās dažādi objekti, kas sarežģī līmeņa iziešanu, piemēram, kastes, citādāka veida bultiņas, bedres un citi objekti,” pastāstīja Andris. Šī nav brāļu pirmā spēle. Viņi iepriekš piedalījušies Latvijas spēļu izstrādātāju konkursos "Indago 2009", kurā ieguva otro vietu, un ""Beidz runāt, sāc darīt" (BRSD)  2008", kurā uzvarēja, taču šī ir pirmā operētājsistēmas "iOS" lietotne. Nākotnē ir plānots izveidot vairākas mācību lietotnes operētājsistēmai "iOS",  piemēram, "ķīmisko elementu periodisko tabulu ar ķīmisko elementu aprakstiem - vērtībām, utt.".

Dalīties