www.draugiem.lv/kritins.
Lekcijas klausītājiem tik stāstīts, kā radās spēle "Krītiņš" un kādas tīmekļa tehnoloģijas ( nodeJS, WebSocket, HTML5, noSQL ) un kādēļ ir izmantotas spēles realizācijā. Lektors stāstīs, kā izveidot un veiksmīgi palaist pašam savu spēli.
Lekcijas otrajā daļā tiks apskatītas nianses, ar ko jārēķinās spēles izstrādātājiem, piemēram, spēles dzīves cikla plānošana un monetizācija (ienākumu gūšana no spēles). Tiks stāstīts, kādi ir praktiskie soļi, kas jāsper, lai ideja kļūtu par veiksmīgu projektu.
Lekcijas plāns:
Lekcijā būs iespējams uzzināt praktiskas lietas par sociālo tīklu spēļu izstrādi. Lekcijas saturs ir balstīts uz pieredzi, kas iegūta, izstrādājot un attīstot spēli "Krītiņš": - Kas ir “Krītiņš” un kā tas radās
- Kāpēc veidot sociālo tīklu spēles
- Kāds ir pats vienkāršākais veids, kā izveidot savu spēli
- Kas ir jāņem vērā veidojot spēli
- Kā pelnīt ar spēli
- Kā kļūt bagātam un slavenam