Kursa izvērtējums semestra vidū. Mērķis - uzzināt studentu viedokli par kursu, kā tas ir vadīts līdz šim brīdim, ar mērķi iniciēt iespējamas izmaiņas atlikušā semestra laikā.  

Procedūra
Docētāja(-u) un 2-3 studentu pārstāvju tikšanās (piemēram, kursa vecākie). Pirms tikšanās studentiem jādod 15-20 minūtes no lekcijas laika (bez docētāja klātbūtnes) izdiskutēt jautājumus, ko viņi gribētu apspriest tikšanās ar docētāju laikā. Variants – diskusija studentu starpā notiek elektroniski.

Turpmākās darbības
Docētājs uzraksta īsu tikšanās kopsavilkumu, fokusējoties uz norunātām izmaiņām atlikušajā semestra laikā. Šis kopsavilkums jādara zināms studentiem (piemēram, ievietojot MOODLE). Docētāja pienākums ir sekot, lai norunātās izmaiņas tiktu īstenotas. Kursa izvērtēšanā semestra beigās studentiem tiks vaicāts, vai semestrvidus tikšanās laikā norunātais ticis īstenots.

Ieteicamais jautājumu saraksts

Mācīšana
- Metodes, pedagoģiskā pieeja (lekciju kvalitāte/biežums, grupu darba pārraudzība utt.) Kursa saturs
- Līmenis(īpaša vērība jāpievērš kursiem, kuros piedalās studenti no dažādām grupām)
- Izklāsta ātrums
- Pārklāšanās ar citiem kursiem
- Mācību saturs (sarežģītības līmenis, apjoms, būtiskums) Slodze un atgriezeniskā saite
- Vai studenti saņem pietiekošu atbalstu (formālu vai neformālu)?
- Vai slodze ir saprātīga salīdzinājumā ar kursa apjomu (kredītpunktu skaitu)?
Informācija un infrastruktūra
- Informācija par kursu (lekcijas, mācību plāns,  auditorijas nodarbības utt.)
- Piekļuve datoru u.c. aparatūras telpām
- Literatūras sarakstā norādīto grāmatu pieejamība (ieskaitot papildliteratūru)
- Administratīvs atbalsts
- Mācību telpas

Dalīties