Pēdējos divos pandēmijas gados uzņēmumi pētīja un ieviesa jaunas digitālās iespējas un pieredzi, kā arī cilvēki strādāja, komunicēja un pavadīja laiku virtuāli tādā mērā, kādā viņi iepriekš to negaidīja. Digitalizācija ir pieņēmusies spēkā, uzņēmumi turpina pāriet uz mākoņtehnoloģijām, ievieš un uzlabo tiešsaistes pārdošanu un klientu pieredzi, vienlaikus valstis aktīvi strādā pie digitālo valūtu pilotprojektiem, kā arī ir palielinājies pieprasījums pēc mākslīgā intelekta, paplašinātās realitātes, blokķēdes tehnoloģijām, lietu interneta, 5G utt. Tehnoloģijas attīstās un piedāvā jaunas iespējas, tāpēc svarīgi apzināties, kādos laikos dzīvojam un būt lietas kursā par to, kā tehnoloģijas zinātnisko fantastiku pārvērš realitātē.

Katru gadu informācijas tehnoloģiju uzņēmums Accenture veic visaptverošu tehnoloģiju tendenču pētījumu vairākās valstīs. 2022. gads nav izņēmums.

Accenture Inovāciju vadītājs Baltijā Kristaps Banga 11. maijā, plkst. 15:00, Delfi tiešraidē iepazīstinās ar šā gada tehnoloģiju tendenču pētījumu.

Dalīties